-->

σελίδες

 

Για επικοινωνία κάντε σχόλιο!
Και μην ξεχνάτε να διαβάζετε τα σχόλια.Υπάρχουν λύσεις και εκεί.

Πώς κάνουμε το μπλογκ μόνο για μέλη.

''Γεια χαρά σου φίλε μου.

Έχω ένα πρόβλημα με ένα blog που έχω και δε μπορώ να βρω άκρη...Έχω μία ομάδα στο Facebook με 120 μέλη, όπου τα άτομα αυτά μπαίνουν στο blog μου και κάνουν κλικ σε κάποια ποστ που βάζω. Για να καταλάβεις είναι κάποια "υλικά" που φτιάχνω και τα χρειάζονται για ένα παιχνίδι που παίζουμε.
Αυτά τα άτομα όμως αν δώσουν τη διεύθυνση του blog μου σε κάποιον φίλο τους, θα μπορεί κι εκείνος να μπαίνει στο blog μου και εγώ αυτό δεν το θέλω!
Με δυο λόγια θέλω να επιλέγω εγώ ποιος θα μπορεί να έχει πρόσβαση στο blog μου. Κάτι σαν μέλη να είναι ή να τους δίνω εγώ την άδεια με κάποιο τρόπο. Είναι εφικτό κάτι τέτοιο;''
Σ' ευχαριστώ πολύ!


απάντηση
Καλημέρα ,γίνεται μέσα από τις ρυθμίσεις του μπλογκερ.Λοιπόν στην αριστερή στήλη πατάς ρυθμίσεις και κάτω κάτω στην σελίδα επιλέγεις αναγνώστες ιστολογίου /μόνο αυτοί οι αναγνώστες/προσθήκη αναγνωστών.Στη συνέχεια βάζεις το email αυτού που θέλεις να καλέσεις και αποθηκεύεις .Εκείνος θα λάβει email πρόσκληση στο μπλογκ σου με ένα λινκ για να συμμετάσχει.Προϋπόθεση είναι αυτός που καλείς να έχει λογαριασμό google όπως π.χ. το blogger


Για καλύτερη επικοινωνία μπορείς να μπαίνεις στο νέο γκρουπ μας στο φέισμπουκ.

@Πνευματικά δικαιώματα ανάρτησης symvl.blogspot.com Επιτρέπεται η αντίγραφη με υποχρεωτικό ενεργό backlink πίσω στην πηγή με ένα κλικ.


@Πνευματικά δικαιώματα ανάρτησης symvl.blogspot.com Επιτρέπεται η αντίγραφη με υποχρεωτικό ενεργό backlink πίσω στην πηγή με ένα κλικ.