-->

σελίδες

 

Για επικοινωνία κάντε σχόλιο!
Και μην ξεχνάτε να διαβάζετε τα σχόλια.Υπάρχουν λύσεις και εκεί.

Πώς αυξάνω το ctr μιας ιστοσελίδας για μεγαλύτερα κέρδη.

Το ctr ή αλλιώς click-through rate στο άντσενς είναι το ποσοστό των επισκεπτών που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις.Είναι πολύ σημαντικό για τα κέρδη αφού όσο αυξάνεται αυτό τόσο αυξάνονται και τα κέρδη.Τί μπορούμε να κάνουμε λοιπόν για να το αυξήσουμε;

Υπάρχουν μερικοί βασικοί κανόνες που επηρρεάζουν το ctr:

  • το θέμα του σάιτ ή μπλόγκ σας
  • η θέση της διαφήμισης
  • το στήσιμο που έχει το σάιτ σας και η εμπειρία που αποκομίζει ο χρήστης
  • ο παράγοντας γκούγλ ,ανεξέλεγκτος και πολύ σημαντικός


Και λίγο αναλυτικότερα τώρα:

το θέμα της σελίδας
Το θέμα του σάιτ από μόνο είναι παράγοντας που επηρρεάζει το ctr.Κάποια θέματα από τη φύση τους έχουν μεγαλύτερο ctr,όπως ένα μπλογκ με ιατρικά θέματα,ενώ κάποια άλλα μικρότερο ctr,όπως ένα σάιτ με ψυχαγωγικά νέα.

η θέση της διαφήμισης
Η θέση της διαφήμισης πάντα έχει σημαντικό αντίκτυπο στο πόσοι θα κάνουν κλικ σε αυτή.Πρέπει να βρίσκεται σε ορατή θέση ,χωρίς βέβαια να ενοχλεί τον αναγνώστη.Η αποδοτικότερη θέση που έχω εντοπίσει μέχρι σήμερα για μια διαφήμιση άντσενς είναι στο πάνω μέρος της σελίδας κάτω από τις κατηγορίες και πάνω από την ανάρτηση.Σ´αυτό το σημείο τη διαφήμιση θα τη δουν πολύ περισσότεροι από το αν τη βάλετε π.χ. στο τέλος της ανάρτησης ή στο πλάι στη μπάρα.

το στήσιμο της ιστοσελίδας και εμπειρία χρήστη
Βέβαια αυτό δεν είναι  απόλυτο και εξαρτάται όχι μόνο από τη θέση αλλά και από το πόσο δένει η διαφήμιση με το όλο στήσιμο της σελίδας σας.Μια διαφήμιση που δεν ενοχλεί τον επισκέπτη και ταιριάζει αρκετά με την όλη διαρρύθμιση κατά πάσα πιθανότητα να έχει και μεγαλύτερο ctr.

Επίσης ένας επισκέπτης που απολαμβάνει το σάιτ σας ,βρίσκει το χειρισμό του και την πλοήγηση μέσα σ´αυτό εύκολη και άνετη θα ξαναγυρίει σ´αυτό οπότε έμμεσα έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να κάνει κλικ στις διαφημίσεις σας.

ο παράγοντας google
Τέταρτος και πιο σημαντικός θα έλεγα παράγοντας που επηρρεάζει το ctr είναι βέβαια η Google.Kάτι που έχω διαπιστώσει από την εμπειρία που έχω μέχρι σήμερα με το adsense: η γουγλ ακυρώνει πολλά κλικ,όσα θέλει τα οποία δεν εμφανίζονται πουθενά και ας υποστηρίζει στους κανόνες της το αντίθετο.Από ότι,λοιπόν,φαίνεται όταν ανανεώνεις το σάιτ σου τακτικά με αυθεντικό υλικό που το έχεις γράψεις εσύ,ανεβαίνουν και τα κέρδη.

Στην πράξη μια μπάρα με άντσες που σκρολάρει όπως αυτή http://symvl.blogspot.com/2013/01/mpara-skrollarei-adsense-adsense.html θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερο ctr και συνεπώς μεγαλύτερα κέρδη.Και όμως,αν δεν συνδυαστεί με την τακτική ανανέωση με νέο υλικό,είτε θα έχει κάπως μεγαλύτερο ctr με λίγοτερο κέρδος όμως ανά κλικ,είτε το ctr παραμένει το ίδιο αφού η γοογλε ακυρώνει όσο κλικ θέλει και κανένας δεν μπορεί να την ελέγξει.


Συμπέρασμα:Μπορείς να ακουλουθήσεις τα παραπάνω βήματα για να αυξήσεις το ctr αλλά κάνε μόνα τα βασικά και μην σε απασχολεί και πολύ  αλλά επικεντρώσου στη συνεχή δημιουργία νέου υλικού.Μόνο τότε,δευτερευόντως,μπορείς να βάλεις π.χ. μια διαφήμιση σε μια καλύτερη θέση ή μια μπάρα που σκρολάρει.


@Πνευματικά δικαιώματα ανάρτησης symvl.blogspot.com Επιτρέπεται η αντίγραφη με υποχρεωτικό ενεργό backlink πίσω στην πηγή με ένα κλικ.


@Πνευματικά δικαιώματα ανάρτησης symvl.blogspot.com Επιτρέπεται η αντίγραφη με υποχρεωτικό ενεργό backlink πίσω στην πηγή με ένα κλικ.